Kissies minne.

Tydligen är hon smart, Alexandra.(Kissie)
Detta är från hennes brors blogg;

Nästintill fotografiskt minne

Tro det eller, men rätt svar är: "۵Jag och Alexandra har otroligt sifferminne"
(och Elin gissade rätt först idag).

Faktum är att förr så brukade jag och Alexandra tävla i det här mot varandra. Vi tog och sa en siffra och skulle komma ihåg den så länge som möjligt. Det kunde dröja ett halvår - två år innan vi frågade varandra om vad siffran var och båda kom oftast ihåg. Fast jag har märkt att jag har ett liknande minne när det gäller texter m.m...Så man kanske har delvis fotografiskt minne...
2009-10-24 @ 12:44:12 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0